مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور: منویات رهبری باید در رأس سیاست های کلان در حوزه هنر قرار گیرد

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور: منویات رهبری باید در رأس سیاست های کلان در حوزه هنر قرار گیرد

 

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به نقش تأثیرگذار حوزه هنر در ارتقای شاخص های اجتماعی، گفت: منویات رهبری باید در رأس سیاست های کلان در حوزه هنر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حجت الاسلام محرمعلی فراشی مدیر  مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در نشست مدیر و معاونان حوزه هنری استان با کارکنان این مرکز در سنندج، اظهار داشت: ایران اسلامی به عنوان الگوی آزادگی، عدالت خواهی، پرچم دار بیداری اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی در جهان مطرح بوده و همین امر وظیفه تک تک ایرانیان را برای حفظ این دستاوردها سنگین تر می کند.

وی افزود: حوزه هنری تبلیغات اسلامی از ابتدای تأسیس خود همواره منشأ خدمات بسیاری در جامعه بوده و با تکیه بر توان هنرمندان متعهد خویش بر اعتلای حوزه فرهنگ و هنر ایران اسلامی افزوده است.

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطر نشان کرد: منویات عالمانه مقام معظم رهبری همواره روشنگر راه ایرانیان در عرصه های مختلف بوده و باید این منویات عالمانه در حوزه فرهنگ و هنر نیز مورد توجه قرار گیرد.

حجت السلام فراشی اظهار داشت: منویات رهبری باید در رأس سیاست های کلان در حوزه هنر قرار گیرد چرا که در این برهه زمانی که توطئه های دشمنان بر مباحث فرهنگی و اعتقادی منعطف شده است باید با زبان هنر در برابر توطئه های هنری و رسانه ای جبهه استکبار ایستادگی نماییم.

امین مرادی مسئول حوزه هنری استان کردستان نیز از فعالیت های گسترده این نهاد خدمت رسان برای حمایت از هنرمندان متعهد و خلاق استان و تلاش در مسیر فراهم کردن زمینه های لازم برای گسترش زیرساخت ها و اماکن فرهنگی و هنری برای ساماندهی فعالیت ها در این حوزه خبرداد.

وی افزود: خوشبختانه پس از چندین سال تلاش و فعالیت منسجم پروژه فرهنگی هنری سینما بهمن سنندج به بهره برداری رسید و هم اکنون نیز این طرح خدماتی در اختیار احاب هنر استان قرار گرفته است.

مرادی بر آمادگی این نهاد در خصوص بهره مندی حداکثری از ایده ها و نظرات علما و روحانیون استان در راستای خلق آثار هنری و تأثیرگذاری هرچه بیشتر این فعالیت ها بر اقشار مختلف مردم تأکید کرد واز تقویت همکاری با مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به عنوان یکی از اولویت های حوزه هنری یاد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور: منویات رهبری باید در رأس سیاست های کلان در حوزه هنر قرار گیرد, | 19:52 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=